Banga inte nu, -jag tror det blir bättre framåt kvällen. Säkert blir det kvällssol och varmt. Vid målet väntar en lite svängig överraskning och god fika. Det finns inget dåligt väder, bara modiga TOK-ar. Som sagt, varmt välkomna i långkallingar och mammelucker.
Hälsningar
Optimisten Lars-Rune
Det blir bättre framåt kvällen !
Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen
-
- Lars Braunstein
BluesBottles
Tack för en kanonfin kväll, det blev sol ! Sedan detta fina uppträde i Holms bygdegård med Lars-Rune o Ann-Viols barnbarn och bandet BluesBottles ! Helt suverän musikunderhållning. Vilka talanger, de kommer säkert allihopa att vara berömda inom 5 år med skivkontrakt !
Provar att lägga upp foto från kvällen på ett nytt sätt, eftersom det tar lång tid för att få in foto på hemsidan ( skickade in foto 20 / 4 - ännu ej på hemsidan ) Lite foto från kvällen ;
http://cid-fff1f8f179d5c485.skydrive.li ... D5C485!403
(det sista !403 skall också vara med i länken, vet inte varför inte det också blir blått ?)
Än en gång : TACK till Er som arrangerade denna kväll !!
Lars B.
Provar att lägga upp foto från kvällen på ett nytt sätt, eftersom det tar lång tid för att få in foto på hemsidan ( skickade in foto 20 / 4 - ännu ej på hemsidan ) Lite foto från kvällen ;
http://cid-fff1f8f179d5c485.skydrive.li ... D5C485!403
(det sista !403 skall också vara med i länken, vet inte varför inte det också blir blått ?)
Än en gång : TACK till Er som arrangerade denna kväll !!
Lars B.
Lars Braunstein
- Yngve Göransson
- Site Admin
- Kontakt:
Foto i vårt fotoalbum
Hej Lars, såg inte ditt inlägg här förrän idag.
Har du skickat fotot till mig för uppläggning ?
Du kan tro att jag letat i mina mail-filer, men jag kan inte hitta
något mail från dig.
Antingen har jag gjort något misstag och råkat ta bort det i farten, jag får så otroligt mycket spam-mail till min oldknutters mailadress..
Skicka om dom igen till min Telia mailadress istället, "03554491@telia.com" så fixar jag det omgående.
Yngve
Har du skickat fotot till mig för uppläggning ?
Du kan tro att jag letat i mina mail-filer, men jag kan inte hitta
något mail från dig.
Antingen har jag gjort något misstag och råkat ta bort det i farten, jag får så otroligt mycket spam-mail till min oldknutters mailadress..
Skicka om dom igen till min Telia mailadress istället, "03554491@telia.com" så fixar jag det omgående.
Yngve
- Yngve Göransson
- Site Admin
- Kontakt:
Bilder
Hej Lars
Det gick bättre den här gången ! Bilderna från Biltema besöket finns nu i fotoalbumet.
Försökte även komma till bilderna som du länkat ovan från Holms bygdegård, men dom gick inte att komma åt. (Teknikens under ! ) Skicka dom på vanligt vis till min mailadress så lägger jag in dom!
Yngve
Det gick bättre den här gången ! Bilderna från Biltema besöket finns nu i fotoalbumet.
Försökte även komma till bilderna som du länkat ovan från Holms bygdegård, men dom gick inte att komma åt. (Teknikens under ! ) Skicka dom på vanligt vis till min mailadress så lägger jag in dom!
Yngve
Återgå till "Våra utflykter och arrangemang !"