Tack alla teaterdiggare!

Tycke du det var en härlig, underbar tur som ni gjorde tillsammans med andra TOK:ar under ledning av TOK:s färdledare ? eller något annat TOK arrangemang Berätta om det här !

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Lennart Jonsson
Inlägg: 117
Blev medlem: fre 05 mar 2004, 00:22

Tack alla teaterdiggare!

#1 Inläggav Lennart Jonsson » mån 12 jul 2010, 14:29

Tillåt mig att tacka er alla i The Old Knutters som besökte vår teaterföreställning på Halmstad slott i går kväll.
I denna varma tid drabbades ni ju av lite väta men med hjälp av ponchos
klarade ni ju detta med glans. Och det blev ju en torr afton och behaglig värme till slut.
Skoj att se en så stor grupp och från scenen såg jag TOK:flaggan vaja så
vackert i publikhavet. Vet inte om det var Kenneth Winberg som var närmast flaggan?
Ni tillhört många trogna besökare och går ni in på Scendragets hemsida
www.scendraget.net så finns TOK:s fina gruppbild med på ett hörn.
Hoppas ni hade en gemytlig kväll på alla sätt - och visst har vi en duktig dragspelare i ensemblen!
Tack allihop! Ett extra tack för trevliga gåvor som blommor och sådant
som hälls på och ur från butelj m.m.

Lennart & övriga i Scendraget i Halmstad!

SvenGunnar Carlsson
Inlägg: 6
Blev medlem: lör 28 nov 2009, 14:16

#2 Inläggav SvenGunnar Carlsson » mån 12 jul 2010, 16:22

Tack själv Lennart!
Det var en trevlig kväll trots regnet. Jag imponerdes mest av ekvilibristen på tuba (eller var det en helikon). Hälsa hela ensembeln och i synnerhet poliskonstapeln.

Hälsningar
SvenGunnar :05

Kenneth Winberg

Teaterdiggare

#3 Inläggav Kenneth Winberg » mån 12 jul 2010, 20:36

:14 :05


Tack själv Lennart och flickor och grabbar i 57an. Som alltid,en trevlig roande afton. Regn javisst, men för oss hårda bikers som kör i ur och skur var ju detta bara trevligt med lite duggregn. Jo du såg rätt det var jag som hade flaggan efter att Olle Sandquist inte orkade längre. Har återlämnat flaggan till Börje Albrektsson som är rättmätige ägaren.
Ja nu har vi bara att vänta på nästa års teaterupptåg, fan vet om ni inte blir yngre och vackrare för varje år som går.

Ett stort tack hela gänget från oss tokar.
KW.


Återgå till "Våra utflykter och arrangemang !"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 14 och 0 gäster