Tack Jerker!

Tycke du det var en härlig, underbar tur som ni gjorde tillsammans med andra TOK:ar under ledning av TOK:s färdledare ? eller något annat TOK arrangemang Berätta om det här !

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Lennart Jonsson

Tack Jerker!

#1 Inläggav Lennart Jonsson » fre 27 aug 2010, 19:24

Kul att du uppskattade vår nostalgiträff. Och tack till er som kom trots det miserabla vädret. Jag för min del vill tacka Bröderna Börje och Villy.
Börje som lagt ner så mycke jobb med café och kapell för sina vänner i TOK. Och Villy- denne hedersman i Tvååker som tog med sin fina Monark Top Fighter och som så fint blev uppställd i vapenhuset.

Det var trevligt att träffa er som kom - men var var alla ni övriga?
Nog finns skäl att undra hur intresset är i klubben när det bjuds in till en något annorlunda träff? Visst är vi över 700 medlemmar?
Undanber mig bortförklaringar om dåligt väder - tack!
Men tack ordförande Nils och kassör Hans - klubben bjöd de som trotsade
väder och vind på både kaffe och hembakat bröd. En sak till - grattis till er tre som klarade tävlingen och fick pris med er hem! Rätt svar: Fantomen.
Jerker ville att jag nästa år skulle glida in i 60-talet. Beklagligt nog hade jag då sålt min mc - sålunda blir det ingen repris för min del.
Än en gång - tack till er som kom och speciellt till Kerstin Ericsson med flera som hade sina gubbar/knuttar bortresta men som ställde upp. Extra
roligt - det värmer en gammal knutte. Tro mig.

Bästa hälsningar
Lennart Jonsson

PS! Kommande tisdag drar vi åtta TOK:ar iväg på en tredagarstur på Österlen och Blekinge - det blir garanterad succé - oavsett väder.
Jag vet att ett antal varbergare drar till Tyskland samma dagar - go tur!

Användarvisningsbild
Yngve Göransson
Site Admin
Kontakt:

Bild

#2 Inläggav Yngve Göransson » sön 29 aug 2010, 13:15

En bild från träffen i " Vi minns det glada 50-talet" i St. Olfs Kapell

Trolle Lind och Kenneth Wiland underhöll med sång och musik
och bjöd på populära svenska sommarmelodier.

Bild

Återgå till "Våra utflykter och arrangemang !"