Hur blev det så här?

Lokal information från dina färdledare.
Sista minuten information! Glöm inte att.. ! ändrade planer?

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J

Meddelande
Författare
Per-Arne Thonäng
Inlägg: 46
Blev medlem: ons 25 apr 2007, 07:54

Hur blev det så här?

#1 Inläggav Per-Arne Thonäng » tis 09 sep 2008, 16:25

Det flyger tankar genom huvudet, ibland ramlar de ner på pränt också. T.ex. nu när tankarna handlar om mc-åkning.
Blir nämligen alldeles till mig när det blir något sådär lyckat som man bara vill dela med sig av. Jag och flera med mig hade en sådan upplevelse i söndags och turen som gick till Hyltens industrimuseum i Gnosjö. Att det bara finns sådana här ställen. Man tappar andan över dels historien och miljön men framförallt engagemanget i den levande guidningen. Har du aldrig varit där förut rekommenderar jag varmt ett besök där. Vad som gladde mig extra mycket var att det trots regnet kom folk från både Varberg och Halmstad avdelningarna och deltog i resan. Söndagsturen 2 veckor tidigare var inte sämre den det var bara en upplevelse på en annan nivå, underbart vackra omgivningar, storslagna utsikter, vackert väder, fantastiska mat och fika ställen. Dessutom ett tjugotal till lika glada, nöjda knuttar och spättor.
Varje vecka nya händelser antingen på onsdagskvällen eller under hela söndagen
Allt dessa fantastiska platser och mål jag fått se, bara genom att vara med i en mc-klubb.
Snart är det dags att planera för nästa år, dela med dig av tips till färdledarna av dina smultronställen så blir nästa säsong lika bra som denna.
Vi syns.
P-A

Återgå till "Info från Falkenberg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster