Så de kan gå!!

Har du varit ute på någon egen tripp i Sverige eller utlandet, dela gärna med dig av dina upplevelser här

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen

Meddelande
Författare
toma
Inlägg: 3
Blev medlem: tor 02 mar 2006, 12:14

Så de kan gå!!

#1 Inläggav toma » lör 11 mar 2006, 10:26

Väntan på postgubben var oliiidlig skulle avin från posten komma idag eller hade jag kanske blivit blåst men plötsligt rasslade det till i brevinkastet. JAPP! där var den och iväg som ett skållat troll till posten och fick löst ut mitt nya Leo vinces SBK 2 för 2650kr från firman i Hamburg! Hem till garaget och upp med paketet (roligare än på julafton).
Alla grejor fanns med och moteringen gick helt utan problem äntligen så skulle här provköras. Trycker igång AT:n och ett ljuvligt muller fyller garaget, på med kläderna och plötsligt börjar hojen hosta Ja visst tusan bensinkranen! men icke den var på On Konstigt men får väl vrida till res.läge då Då dör motorn helt ?? Av med kläderna igen och konstaterar att bensinpumpen lagt av Hem igen och in på världens bästa forum Vad var det nu jag läst om bränslepumpen och efter lite letande hade jag hittat det jag sökte Ringer Hela Hojen och beställer deras pump till AT:n och hoppas att jag gjort rätt? Ville ej ha eldriven pump och hoppas att vakumpumpen är tillförlitligare. Så nu blir det till att vänta på postgubben igen!
Hälsar Torben i Varberg

Återgå till "Egna Reseberättelser"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster