Sista sommardagen för i år?

Har du varit ute på någon egen tripp i Sverige eller utlandet, dela gärna med dig av dina upplevelser här

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Ollest
Inlägg: 166
Blev medlem: tis 13 apr 2004, 15:32
Ort: Olle Strandberg

Sista sommardagen för i år?

#1 Inläggav Ollest » sön 21 okt 2012, 09:48

Gäller att ta vara på dagarna. Igår var kanske den sista sommardagen för i år, så jag och en kompis passade på att ta en tur till Torekov och köpte glass, nej kaffe blev det.
Riktigt skönt väder med höstdoft i luften. Det var många MC-kompisar ute och körde så det var fler som tog chansen.
Ha en riktigt trevlig höst allihop.
Olle

Lars-Rune Ericsson
Inlägg: 174
Blev medlem: fre 09 apr 2004, 19:09

Fortsatt sommar Olle

#2 Inläggav Lars-Rune Ericsson » mån 22 okt 2012, 08:14

Nej... nej.... Olle! Sommaren fortsätter, den bara byter kostym från grönt till gulrött. Stalla inte in, - fler chanser kommer och jag vill gärna tipsa dig och andra TOK-ar om ett kanonfik i Ängelholm. Mormor Olgas Café ligger i centrum, på Storgatan 21 och här har möts man i trevlig miljö av trevlig personal och generösa bakverk till vettiga priser. Lämpligt vägval dit kan vara via Båstad och alternativa småvägar över åsen via ex.vis Glimminge, Killeröd, Grevie, Vejbystrand, Barkåkra, Skälderviken. På hemresan är du lite mätt och förmodligen ganska belåten. Du piggnar till om du tar vägen via Hjärnarp, Rössjöholmsvägen mot Våxtorp, vidare mot Stäme, Knäred och hemåt. Lycka till och fortsatt glad sommar !
Hälsningar
Lars-Rune
:10

Användarvisningsbild
Ollest
Inlägg: 166
Blev medlem: tis 13 apr 2004, 15:32
Ort: Olle Strandberg

#3 Inläggav Ollest » tis 23 okt 2012, 19:51

Tack Lars-Rune.
Jag litar på Dig och låter den stå redo lite till. Tack för cafe o vägtips.
Olle


Återgå till "Egna Reseberättelser"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst