ÄNDRAT DATUM FÖR ÅRSMÖTE

Här kommer du att få information från styrelsen

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Ollest
Inlägg: 166
Blev medlem: tis 13 apr 2004, 15:32
Ort: Olle Strandberg

ÄNDRAT DATUM FÖR ÅRSMÖTE

#1 Inläggav Ollest » sön 22 nov 2009, 17:04

Det har kommit till vår kännedom att det blir MC-mässa i Halmstad 12 - 14 mars 2010.
Styrelsen beslöt att Årsmötet skulle vara den 6 mars 2010 men med tanke på MC-mässan kan datumet för Årsmötet komma att ändras till den 13 mars i Halmstad.
Definitivt besked kommer snart här på hemsidan och i utskick i januari 2010.

Lev väl!

Olle

Användarvisningsbild
Stellan Sturesson
Inlägg: 101
Blev medlem: fre 26 mar 2004, 08:56

God idé!

#2 Inläggav Stellan Sturesson » ons 25 nov 2009, 22:06

Just det. En sällsynt god idé. Det är klart vi förlägger årsmötet till den 13 mars! I övrigt ska man försöka undvika att förlägga saker. Det gör jag hela tiden. (Är det nån som sett mina glasögon?!)
Stellan Sturesson

Användarvisningsbild
Yngve Göransson
Site Admin
Inlägg: 190
Blev medlem: tis 24 feb 2004, 22:54
Ort: Getinge
Kontakt:

Glasögon

#3 Inläggav Yngve Göransson » tor 26 nov 2009, 20:09

Hej Stellan !

Sist jag såg dina glasögon så hängde lite käckt på det högra handtaget!
Har du kollat där ???

Bild

I övrigt instämmer jag och tycker att den 13:e mars är ett mycket bra förslag !

"George Stephen var ganska ung när han för första gången gick in genom grinden till Weber Brothers Metal Works i Chicago. Här tillverkade han havsbojar av hög kvalitet, men Georges verkliga intresse var något helt annat. George Stephen älskade att experimentera med sin grill. Han roade sig i timtal med att hitta på nya maträtter till familjen och vännerna. Men han var aldrig riktigt nöjd med de öppna grillar som var den enda typ som såldes i butikerna.
En dag på fabriken fick George en idé. Han tog en havsboj och skar den mitt itu. Så satte han ben på bottnen och använde överdelen som lock. Sedan gjorde han ett spjäll i toppen och ett i botten. Nu hade han äntligen fått den grill han drömt om. Han kunde styra temperaturen, kontrollera askan och lågorna och därmed skapa just den smak som han alltid hade strävat efter. En amerikansk ikon var född, och resten är historia."


Yngve Stephen


.


Återgå till "Info Från Styrelsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster