Kenneth Winberg har avlidit

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Lennart Jonsson
Inlägg: 117
Blev medlem: fre 05 mar 2004, 00:22

Kenneth Winberg har avlidit

#1 Inläggav Lennart Jonsson » tis 15 maj 2012, 15:06

En av våra förgrundsfigurer i klubben har lämnat jordelivet. I söndags avled Kenneth Winberg i Varberg efter en längre tids sjukdom. Det är ingen överdrift att säga att våra vänner i Varbergssektionen har sorg. Vilken härlig kille vi hade i den glade och sympatiske Kenneth.
Jag minns när han vid ett styrelsemöte sken som en sol och sa: "Du Lennart, f-n vad vi har roligt på våra styrelsemöten!" Vi hade roligt och Kenneth bidrog verkligen rejält till gemytet och den goda andan.

Kenneth Winberg var en riktigt genuin TOK som tillsammans med sina kompisar aldrig sa nej till att jobba inom klubben och många minns säkert hans glädje när han fick äntra scenen på en hejdundrande knuttefest.

Kenneth hade många intressen förutom att åka mc - han älskade också havet och sina båtar och ofta fanns han på flygfältet på Getterön.

Vi kommer att ha kvar honom i våra hjärtan och jag är säker på att hans vänner kommer att finnas på plats när stunden kommer för att säga farväl. Ta det lugnt Kenneth på vägarna i din himmel!

Användarvisningsbild
Stellan Sturesson
Inlägg: 101
Blev medlem: fre 26 mar 2004, 08:56

Ett sorgligt budskap

#2 Inläggav Stellan Sturesson » sön 20 maj 2012, 08:59

Det var ett chockartat besked att höra att Kenneth, denna underbara människa, inte längre är med oss. Lennarts fina ord om Kenneth stämmer så väl in. Vi är många som är tacksamma för alla glada minnen Kenneth gett oss. Inte minst vi som hade förmånen att jobba ihop med honom i styrelsen.Våra tankar går till hans nära.
Stellan S

Användarvisningsbild
Yngve Göransson
Site Admin
Inlägg: 190
Blev medlem: tis 24 feb 2004, 22:54
Ort: Getinge
Kontakt:

Kenneth

#3 Inläggav Yngve Göransson » sön 20 maj 2012, 22:13

Verkligen chockartat!

Jag hade ju förmånen att träffa Kenneth på många styrelsemöten genom åren. Alltid lika rolig och snabb i repliken. Många fina minnen.
Våra tankar går till Kenneths nära.

Yngve och Christel / Getinge


Återgå till "Övrigt Snack"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster