NÄR NI HANDLAR PÅ VERONA MC I LJUNGBY FÅR NI "GAMEN&quo

Här diskuterar du allt mellan himmel och jord

Moderatorer: Yngve Göransson, Hans J, Styrelsen

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Bert Ove Orvnäs
Inlägg: 97
Blev medlem: lör 11 apr 2009, 21:15
Kontakt:

NÄR NI HANDLAR PÅ VERONA MC I LJUNGBY FÅR NI "GAMEN&quo

#1 Inläggav Bert Ove Orvnäs » ons 16 mar 2011, 17:29

Tjéna

Om ni knallar in på länken så finner ni en massa foton från " MC Affärn "
http://lejongamen.bloggagratis.se/sida-2/

Här kan man njuuuuta i fulla drag på MC VERONA I LJUNGBY...det är som att komma till en Mc Mässa..så mycket hojar, prylar, tillbehör, moppar (mopeder) båtar, båtmotorer, elverk och fyrhjulingar och mycket annat..det är värt att titta in på Verona..alltid sjyssta priser och en verkstad som heter duga med Proffs Mekaniker med glimten i ögat.
Jag har köpt 4 st hojar, kläder, och verkstads besök = Mycket nöjd = 100% Jag rekommenderar denna genuina MC handlare som funnits i Ljungby i många år.
Det finns även möjligheter till vinterförvaring hos Verona.
Alla som kommer in å handlar och nämner ”Gamen”..ja då kan ni räkna med en ”Gamen” rabatt.
Slå en pling till Georg 070 67 42 071 eller butiken 0372 17 100 och här har ni länken till

” MC Affärn ”
http://www.veronamotor.se/html/mc.html

Ni skall alla ha dé så gott, vi syns på vägarna...med två hjul å en motor .

Tjing Tjong // Gamen The Condor

Nils Larsson
Inlägg: 59
Blev medlem: ons 31 mar 2010, 18:12

Tjena.

#2 Inläggav Nils Larsson » fre 18 mar 2011, 17:16

Min första tanke var att negligera detta inlägg, men det är omöjligt.
Du är inte medlem i klubben. Du har i detta forum talat om vad du tycker,
om oss och att du inte längre är betalande medlem.
Jag personliggen tycker att du skall sluta med dina inlägg på detta forum.
Dina åsikter och tankar är ju inte relevanta längre.
Ditt underteknande med Gamen. Säger det mesta.
Min vän. Vila i frid.
Varma hälsningar Nisse.

Användarvisningsbild
Bert Ove Orvnäs
Inlägg: 97
Blev medlem: lör 11 apr 2009, 21:15
Kontakt:

#3 Inläggav Bert Ove Orvnäs » lör 19 mar 2011, 23:49

Tjéna

"Hurnu" min gunstige junker ta å lugna ner dina upprörda hängslen ett slag....att jag kallar mig "Gamen" som på engelska heter det The Condor är att jag får betalt för det och i racing kretsar i synnerhet.

Jag har inte skitat ner någon i er klubb, men jag har haft synpunkter på ett och annat och har det fortfarande i vårat demokratiska samhälle, där ordet är fritt.

Att jag inte är betalande medlem längre är sant, men jag prövade att föreslå en bra ide till medlemmarna...att det finns en "Gamen" rabatt på Verona som gäller köp av allt som finns i butiken..om nu min gunstige Junker tycker illa vara så må det vara hänt, det är inget som bekymrar mig. Hoppas att det finns någon som kan göra en bra "affär" då priserna är höga i övrigt.
Jag delar alltid med mig om jag har möjlighet.

Så lilla Nisse ta ett toy å känn dom positiva vindarna och vårens första friska bris..det lutar att snart ta fram hojen..å lägga av en rökare.

Ha dé " grabben"

Tjing Tjong // Gamen The Condor

Användarvisningsbild
Lennart Jonsson
Inlägg: 117
Blev medlem: fre 05 mar 2004, 00:22

#4 Inläggav Lennart Jonsson » sön 20 mar 2011, 11:06

Ibland blir man liksom vår ordförande Nils tveksam om man skall "lägga sig i" saker och ting. Men jag stöttar Nils - "Gamens" inlägg är bara löjliga och jobbiga att ha på vår klubbs hemsida.

Bäste Bert-Ove - du vill säkert väl men lägg istället krutet på den nya klubb du tillhör och kanske på Lejonen i Gislaved och låt oss medlemmar i fortsättningen ta hand om den klubb vi i motsats till dig tycker om - The Old Knutters! Jag tror vi klarar detta!

Det är många fler än Nils och undertecknad som tycker att det räcker nu med massor av slang och svammel. Även om vi lever i ett fritt land med åsiktsfrihet är det kanske inte fel att vara lite självkritisk - eller hur
"Gamen"? Tänk på det!

Användarvisningsbild
Bert Ove Orvnäs
Inlägg: 97
Blev medlem: lör 11 apr 2009, 21:15
Kontakt:

#5 Inläggav Bert Ove Orvnäs » sön 20 mar 2011, 12:47

Inga kommentarer.
Citerar ordföranden.
Vila i Frid
:15

Nils Larsson
Inlägg: 59
Blev medlem: ons 31 mar 2010, 18:12

#6 Inläggav Nils Larsson » sön 20 mar 2011, 13:05

Hej du.
Önskar detta även för dig.
Hälsningar Nisse.


Återgå till "Övrigt Snack"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster